Известие

Collapse
No announcement yet.

Съединител 1.9 JTD

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Съединител 1.9 JTD

    Ами май му дойде времето... Днес си карах по околовръстното и на 5-та подадох леко и усетих как приплъзна. Странното е, че имам навъртяни около 3-4 к км на колата, а предния собственик ми каза, че е сменил съединителя и маховика преди 3-4 к км. Което прави макс около 8 хиляди километра. Принципно съм склонен да му вярвам, защото 1-во проверих някои от нещата, които ми каза, че ги е сменил и наистина ги беше сменил. 2-ро не отделя горе и няма някакви симптопми за маховик (дано и да няма ) и 3-то не на последно място колата е грубо казано към 180 к.с. и ако е сложил от обикновения, в комбинация с чат-пат моите тояги си е готов.

    Както и да е, въпросите ми са:
    1. Кой е най-усиления вариант който мога да търся. Четох за 821325. Той ли е майката на майката както се вика? Какво се слага на по-модерните и по-бързи 2.4 жтд-та?
    2. Горе-долу колко би изкарал тоя още без тояги? То това си е много относителен въпрос де, но...
    Last edited by ducaticorse; d.m.y г., 23:13.
    '06 Alfa Crosswagon Q4

  • #2
    По-скоро или нищо не е сменял или ти е протекъл семеринга на КВ.
    Оригиналния си държи прилично на напън.
    ex - 147 16v multijet

    Comment


    • #3
      Семерингът трябва бая да се се сгробил за да буксува съединителят от това. Моят семеринг е за смяна, защото се образува по капка долу, но съединителят не буксува. Ще го сменя, живот и здраве, покрай смяната на съединител.

      По-вероятно е като да не е баш, както е казал продавачът.


      159 1.8 MPI
      166 2.0 TS (ex)

      Comment


      • #4
        Забравих да споменя, че оня ден ми се скъса маркучето за обратната нафта и целия двигателен отсег + колата отдолу бяха в нафта. Смених маркуча де, това няма значение. Мисълта ми е, че колкото и малко вероятно да звучи се чудих дали няма някаква малка възможност да е влязла отнякъде нафта...
        '06 Alfa Crosswagon Q4

        Comment


        • #5
          Колега на какви обороти и подеде газ,казваш си 180к и сигорно си около 400нм и нагоре.
          С 5та за да и даваш маган трябва да си поне около 2000 и отгоре оборота.
          156 2.4 jtd 2001 Sportwagon Sony,Hertz,Boss & JBL sound
          KONI sport adjustable suspension kit,Big BREMBO brake kit
          Cinquecento 1.1i 1998 Sporting
          Subaru İmpreza 2000 turbo 1999 Sportwagon

          Comment


          • #6
            2000-2200 някъде..

            Ако последния съединител с маховик, които са сложени на колата не са усилени сега ще мога ли да сложа само усилен съединител (например 325-цата). Ще стане ли на маховика?
            Last edited by ducaticorse; d.m.y г., 15:47.
            '06 Alfa Crosswagon Q4

            Comment


            • #7
              То май само притискателя е различен!
              Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDmQ 200 к.с.

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от ducaticorse Покажи съобщение
                2000-2200 някъде..

                Ако последния съединител с маховик, които са сложени на колата не са усилени сега ще мога ли да сложа само усилен съединител (например 325-цата). Ще стане ли на маховика?

                За да не отварям нова тема , ще ползвам на колегата. Имам същият проблем 2.4JTD 136 HP 2000 година, при мен го прави и на 4 та към 3000 като я сръчкам и ги качва до 5 все 1 на празен ход и после стабилизира , това го прави и на 5 та ?! Аз също имам омасление на кората точно пред скоростите което ако не се лъжа е семеринга, но нямам време да отида на сервиз а и искам да съм подготвен със сума когато отида , дали е възможно да е от маслото от семеринга или и моя съединител е бил СМЕНЕН както на всички коли които се продават ?! Благодаря предварително
                Alfa Romeo 159 2.4 JTDM no DPF , no EGR , REMAP 200 +++
                Alfa Romeo 156 2.4 JTD 136 +++
                Аlfa Romeo 156 2.0 TC -EX
                Alfa Romeo 156 2.0 TC - EX

                Comment


                • #9
                  може да сложиш само усиленият съединител, аз съм с маховик от 166 2.4 а съединителя ми е за 1.9 105 кс
                  alfa romeo 156 1.9 jtd

                  Comment


                  • #10
                    И при мен имаше бускуване на съединителя и предприех смяна, но се оказа, че е протекъл и семеринг на колянов вал.
                    sigpic
                    Alfa 156 SW 2.4 JTD 140 hp

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от ducaticorse Покажи съобщение
                      2000-2200 някъде..

                      Ако последния съединител с маховик, които са сложени на колата не са усилени сега ще мога ли да сложа само усилен съединител (например 325-цата). Ще стане ли на маховика?
                      Можеш да сложиш усилен, на него само претискателя е различен. Води се за 166, претискателя са му различни пружините и стиска по-силно към феродовия диск. Преди около месец сложих такъв комплект, излиза около 380лв. с намалението. Внимавай като го слагате да не завъртите феродовия, моя стария беше обърнат и от там беше почнал да буксува.

                      Утре ще сменяме на един приятел с 1.9 Ще слага подсилено Valeo, мога да го снимам да го видиш.
                      Last edited by Marchoni; d.m.y г., 18:58.
                      sigpic156 2.4 jtd 150hp.+++

                      Comment


                      • #12
                        То надеждата умира последна, и аз се надявам на някакъв теч, да обезмаслят и газ, но така и така ще се разглобява съм се подготвил за най-лошото. Записал съм си час за вторник, и дотогава няма да я карам, че май и за маховика не е много готино така да се кара.

                        @Марчони, благодаря за съветите, добре е да го знам, макар че няма аз да се упражнявам на колата хаха. Последно говориме за 325-цата съединител, нали?
                        '06 Alfa Crosswagon Q4

                        Comment


                        • #13
                          Ето снимки на така нареченото подсилено ,Valeo, Днес го сложихме на колегата на 1.9жтд, всичко заспа.
                          Attached Files
                          sigpic156 2.4 jtd 150hp.+++

                          Comment


                          • #14
                            Каква е цената на съединител за този двигател ?
                            Alfa Romeo GT 1.9 JTD 16V
                            DUCATI Monster
                            Alfa Romeo 156 2.0 TS 16V-EX

                            Comment


                            • #15
                              Такаа, свършихме работа. Помолих в сервиза да огледат за омасляване, но нищо не ми казаха, а направо смениха съединителя, така че явно нямаше. Сложихме 325-ца, като всичко си пасна идеално, но обърнаха внимание на това, че феродовия диск на 325-цата бил по-тънък от стоковия. Интересно е така ли е и с колко. Както и да е. Съединителя е 560 лв като го взех с дебела отстъпка и ми се върза малко по-малко от цената на Марчони. Нищо значително около 10-ина лв по-малко.

                              За труд не мога да кажа какво точно струваше за съединителя, понеже сменях и носач и биалетка, подгревна свещ + смазване на другите тампони по окачването и някакви други дреболии и общо всичко беше 250 лв (като от тази цена също имам сериозен дискаунт). Всичко в Overdrive това.

                              Сега колата е топка.
                              '06 Alfa Crosswagon Q4

                              Comment

                              Working...
                              X